Thursday, January 12, 2012

Τι είναι αγάπη;


Αγάπη είναι να με κρατάς αγκαλιά και να μη φοβάμαι. Τίποτε. Ούτε καν το σκοτάδι μου που τόσο με κρατούσε πίσω.

Αγάπη είναι να σε κοιτώ και να νιώθω ‘γεμάτη’. Καθαρή ευτυχία. Για μια στιγμή. Για πάντα.

Αγάπη είναι να μη φοβάμαι να με αφήσεις. Να χαίρομαι για σένα όπου και να είσαι. Και ας με ξεχνάς.

Αγάπη είναι να αγαπώ ότι κάνεις, και ας μη μου ταιριάζει. Και ας μην είναι καλό για σένα.

Αγάπη είναι να με ξυπνάς με το ομορφότερο χαμόγελο στον κόσμο και με αυτά τα μάτια που λάμπουν.

Αγάπη είναι να με εμπιστεύεσαι, και ας είμαι χιλιόμετρα μακριά.

Αγάπη είναι να σε εμπιστεύομαι, να σε κατανοώ και να σε σέβομαι. Το ίδιο και εσύ.

Αγάπη είναι να με κάνεις να γίνομαι καλύτερη, να είσαι ειλικρινείς, ο πιο σκληρός κριτής μου και ο μεγαλύτερος θαυμαστής μου συνάμα.

Αγάπη είναι να νικούμε μαζί κάθε φόβο μοναξιάς και στενοχώριας. Ακόμη και αν είμαστε μακριά ο ένας από τον άλλον. Καμία απόσταση δε μας χωρίζει.

Αγάπη είναι να με καταλαβαίνεις.

Αγάπη είναι να ερωτευόμαστε κάθε μέρα και πιο πολύ. Να ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλον.

Αγάπη είναι να με νιώθεις, να γελάς και να κλαις μαζί μου.

Αγάπη είναι να μου μαθαίνεις μαθήματα ζωής μαγικά, μοναδικά. Πώς να ξανασηκωθώ εάν σκοντάψω. Πώς να βρίσκω λύσεις εκεί που δεν υπάρχουν. Πώς να σε αγαπώ. Πώς να ζω μαζί σου αλλά και χωρίς εσένα.

Αγάπη είναι να με δέχεσαι έτσι όπως είμαι, να μην προσπαθήσεις να με αλλάξεις, ποτέ.

Αγάπη είναι να είμαι ο εαυτός μου. Και εσύ ο δικός σου. Μαζί γινόμαστε ένα.

Αγάπη είναι να χορεύουμε μαζί και στις λιακάδες και στις καταιγίδες. Να μου κρατάς το χέρι μέσα στην παγωνιά. Να μη με αφήνεις να ‘πέσω’. Ποτέ.


Και όταν δε θα είσαι εδώ και πέσω, θα σκέφτομαι εσένα. Και μέσα στη θλίψη μου θα σ’ αγαπώ. Γιατί απλά μου έμαθες τι είναι αγάπη.

No comments: